Furniture

آرم های معروف که از حافظه گرفته شده اند

Adidas logo from memory
آرم آدیداس از حافظه

از بالا سمت چپ کمترین دقت را دارد و b سمت راست تقریباً نقطه ای وجود دارد.

Dominos logo from memory
آرم دومینوس از حافظه
Target logo from memory
آرم هدف گرفته شده از حافظه
Burger King logo from memory
برگر نشان شاه از حافظه
Starbucks logo from memory
آرم استارباکس که از حافظه کشیده شده است

مارکدار در حافظه ، از Signs.com.

گذشته از این واقعیت که مطمئناً در بین 156 شرکت کننده چند طراح گرافیک وجود داشته است ، شما تعجب نخواهید کرد که آرم هایی با دقیق ترین تفریحات در سراسر هیئت مدیره ، یعنی از بالا به پایین به سمت راست ، کسانی هستند که ساده ترین ظاهر را دارند (هدف به جای استارباکس).

آنچه از نتایج بدیهی است این است که اکثر مردم در یادآوری رنگ های مارک عالی هستند – حدود 80 درصد پالت های مناسب را برای نقاشی های خود انتخاب کرده اند ، در حالی که یادآوری اشکال سخت تر است. این نشان می دهد که اختصاص آرم هایی با رنگ هایی که به وضوح متفاوت از رقبا هستند می تواند مفید باشد. البته دستیابی به اتفاق نظر در مورد رنگ غیرمعمول هنگام کار بر روی یک طرح جدید بسیار آسان تر است تا چیزی که دارای ارزش ویژه برند موجود باشد (گاهی اوقات رعایت آنچه که در حال حاضر است مهمتر است).

اگرچه مطالعه انجام شده اندک بود ، اما به نوعی چالش طراحی لوگو را برجسته می کند – برای ایجاد یک علامت که به راحتی به خاطر سپرده می شود ، در حالی که به اندازه کافی متمایز است تا از رقابت برجسته شود.

از طریق دبی میلمن .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *