Graphic Designs, Logo Blog

آرم هایی که توسط زنان طراحی شده اند

اخیراً توسط Miho Aishima ، یک طراح گرافیک بسیار با استعداد و متخصص در زمینه طراحی هویت نام تجاری ، با من تماس گرفته شده است تا به او بپیوندد از کار طراحان گرافیک زنان برای کمک به ترویج راه اندازی نمایشگاه تجلیل کنید. A +: 100 سال ارتباط گرافیکی توسط زنان ‘در Central Saint Martins در لندن.

در دوره های طراحی گرافیک در انگلیس زنان 70 تا 30 درصد بیشتر از مردان هستند. در صنعت طراحی گرافیک ، زنان 44٪ را تشکیل می دهند. اما این سطح از حضور زنان در صحنه طراحی گرافیک منعکس نشده است ، زیرا بیشتر کتابها و وبلاگها بر روی طراحان معروف مرد (حتی خودم) تمرکز دارند. من این وضعیت را در کتاب چشم اندازهای طراحی گرافیک a “مشاهده کردم > که فقط تعداد انگشت شماری از طراحان زن را شامل می شود (که انصافاً به آن اشاره کرد) ، بنابراین من مشتاقانه از این امر حمایت می کنم تا به تغییر وضعیت در حال انجام کمک کنم.

برای کمک به جشن گرفتن و افزایش آگاهی ، از میهو خواسته ام که در مورد طرح های آرم طراحان زن گردآوری کرده و بنویسد.

طراحی آرم توسط طراحان زن گرافیک

یک آرم خوش ساخت می تواند نگین تاج یک هویت تجاری قوی باشد. این مارک تجاری را با چند شکل یا حرف کوچک به تصویر می کشد و اغلب می تواند فریبنده ای ساده باشد ، با این وجود صدها ساعت کار سخت کوشی طول می کشد تا به شکل نهایی خود برسد. در طول عمر خود ، یک آرم می تواند بی شمار در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی از دیجیتال تا چاپ ، از جمله چاپ سه بعدی ظاهر شود ، در حالی که به صورت رنگی یا سیاه و سفید ظاهر می شود.

در طول تاریخ ، آرم های بسیار نمادین زیادی که توسط زنان طراحی شده اند وجود داشته است. برخی از اینها برای نشان دادن مارک های قدرتمند مورد استفاده قرار گرفته اند و توسط بسیاری از مردم در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته اند. سایرین زیبایی و شوخ طبعی غیر منتظره ای را به مارک معقول و منطقی اضافه کرده اند. مثالهای ذکر شده در زیر انتخابی است که احساس کردم در طول زمان همچنان قدرتمند مانده است.

1925: آرم شنل توسط کوکو شانل

Chanel logo
اگرچه کوکو شانل از نظر تجارت طراح گرافیک نبود ، او مطمئناً قدرت تصویر و ارتباطات را برای به مخاطب مورد نظر خود برسید.

داستانهای متناقضی درباره منشأ آرم Chanel وجود دارد : “double c” این طرح یا بر اساس شیشه های رنگ آمیزی Château Crémat در نیس یا در صومعه Aubazine در نزدیکی محل رشد وی ساخته شده بود ، یا حتی ممکن است از ترکیب حروف اول و م Arthurسس او آرتور کپل گرفته شده باشد.

صرف نظر از شروع آن ، سادگی و جسارت آرم آن را به یکی از شناخته شده ترین مارک های مد در جهان تبدیل کرده است.

1971: آرم نایک توسط کارولین دیویدسون

Nike Logo Design
swoosh همنام توسط دانشجوی طراحی گرافیک طراحی شده است کارولین دیویدسون زمانی که دانشجوی دانشگاه ایالتی پورتلند بود ، جایی که فیل نایت بنیانگذار نایک بود.

فیل نایت در آن زمان گفت ، “ من آن را دوست ندارم ، اما در من رشد خواهد کرد.” و نایک رشد کرد ، که اکنون در شماره 18 با ارزش ترین مارک های جهان Forbes ارزش دارد لیست 86.2 میلیون دلار. اگرچه این فقط به آرم خلاصه نمی شود ، اما قطعاً سهم خود را در تبدیل نایک به یکی از شناخته شده ترین مارک های جهان داشته است.

آرم جرثقیل و شرکت توسط لوئیز فیلی

Crane & Co logo by Louise Fili
طرح های لوگوی لوئیز فیلی واقعا زیبا هستند. من مطمئن نیستم که چه زمانی از این آرم برای کارخانه کاغذ سازی Crane & Co استفاده شده است ، اما من روش لانه سازی Cs در اطراف شن و ماسه را دوست دارم. ظاهراً بر اساس رودخانه جاری است که آسیاب در آن قرار داشت. من فکر می کنم این یک راه حل واقعا هوشمندانه و دوست داشتنی است که باید به آن نگاه کنید.

2000: آرم تیت ، به کارگردانی مارینا ویلر

Tate modern logo
در حالی که مارینا ویلر در Wolff Olins بود ، او خلاقیت
هویت برند Tate با رئیس برایان بویلان. من مطمئن نیستم که دقیقاً چند تغییر در لوگو وجود دارد اما چهار نوع مختلف را شامل می شود: استاندارد ، تار ، محو و نیمه رنگ که به نظر می رسد درون و خارج از تمرکز کمرنگ می شوند.

امروزه ، هویت های نام تجاری پویا تقریباً عادی است ، که اغلب شامل تغییرات مختلف آرم و سایر عناصر هویتی است. در سال 2000 ، این مسئله بسیار شگفت آور بود.

2001: آرم High Line توسط پائولا شر از پنتاگرام

Highline Logo by Paula Scher
Paula Scher بسیاری از هویت های تجاری الهام بخش را با آرم های تایپی طراحی کرده است. Highline یک پارک با طول 1.45 مایل در نیویورک است که در یک خط ریلی استفاده نشده و بالاتر از سطح زمین ساخته شده است.

آنچه در مورد آرم دوست داشتم این است که علامت بسیار ساده یک “H” است که دو برابر خط ریلی است. نوع متراکم نیز از تنگ باریک تقلید می کند.

2013: آرم موزه ویتنی توسط ماریکه استولک ، اروین برینکرز و دنی ون دن دونگن

Whitney logo
استولک ، برینکرز و دانگن از جت ست تجربی به طور مشترک روی این پروژه کار کردند. با عنوان “ پاسخگو W ، این یک بار ساده و پویا است. بسته به نوع کاربرد آن تا عمق های مختلف زیگ زاگ است اما بلافاصله به عنوان “W” در همه آنها قابل تشخیص است.

2015: آرم هیل و دوستان توسط جورجیا فندلی از سازه

Hill and Friends logo
به نظر می رسد که مد اغلب خودش را خیلی جدی می گیرد ، اما این آرم هیل و دوستان هفتم است مقابل است.

که توسط جورجیا فندلی از کنستراکت تصور شده است ، این یک آرم صورت شکلک است که همچنین به عنوان قلاب فلزی روی همه کیف های دستی آن 500 پوندی عمل می کند. این بدان معناست که وقتی می خواهید کیف خود را ببندید ، چشمی که پیچ فلزی است هنگام چرخش به شما چشمک می زند. من فکر می کنم این قطعاً کمی شوخ طبعی را به شکلی ظریف اضافه می کند.

به ما کمک کنید تا آگاهی زنان طراح گرافیک را افزایش دهیم

این وبلاگ فقط چند نمونه از آرمهای برجسته طراحی شده توسط زنان طراح گرافیک را نشان می دهد ، اما موارد بسیار بیشتری وجود دارد. همزمان با افتتاح “ A +: 100 سال ارتباط گرافیکی توسط زنان ” در Central Saint Martins ، ما دوست داریم نظرات شما را درباره دیگران بشنویم .

تصاویر کار زنان برجسته طراح گرافیک را با ارسال و هشتگ زدن آنها با # جشن گرفتن زنان با ما در توییتر به اشتراک بگذارید. بیایید کار زنان طراح گرافیک را جشن بگیریم!

برای اطلاعات بیشتر در مورد میهو و کار طراحی هویت مارک وی از www.aishima.co.uk بازدید کنید.

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *