Furniture

“آرم عالی باقی می ماند”

Citroen symbol

بسیاری از مارک های معروف به تازگی برای ایجاد ارتباط با مشتریان خود ، در یک شور و هیجان گسترده مردم ، آرم خود را تغییر داده اند (فکر کنید عنوان شکاف و JCPenney ). به نظر می رسد صاحبان نام های تجاری با در اختیار گرفتن این درگاه های آنلاین ایجاد آسان خلاقیت ، خودتان کار را انجام می دهند ، اهمیت آرم خود را کاهش داده اند. در نتیجه ، وب سایت هایی مانند HP’s Logoworks به یک تجارت پر رونق تبدیل شده اند.

از طرف دیگر…

ایجاد یک آرم که ارزش و تمایز پایدار را برای بنگاه اقتصادی که به نمایندگی از آن ارائه می شود ، نیاز به بینشی عمیق و استعداد و مهارت بسیار تخصصی دارد.

هرچه دنیای ما از طریق پیشرفت فناوری در نحوه تعامل و ارتباط انسانها کوچکتر می شود ، آرمهایی که بلافاصله شناخته می شوند و به وضوح قابل درک هستند از هر زمان دیگری مهمتر و با ارزش ترند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *